Blogging Ladies Night Out

So me and some of the wonderful NYC blogging RBW's and RLW's got together to reject our pussies for a night as promised. Here are some pics of the festivities. Please excuse the fact that I look drunk in most of them because I was...lol
Okay so I cheated a little bit with rejecting my pussy. This is my boy Daniel... he's been in town for the past couple days and decided to join us. I hadn't seen him in almost 3 years. I miss my bookie bear. I am so proud of you buddy. He plays keys and just got off tour with Janet. Also check out the club scene in the movie Step Up, he's playing keys there too. I gotta send him an extra biggups because he paid for damn near all our drinks and paid for everyone's dinner and he didn't even know any of them. Now that's a man!

The highlight of my night was meeting JACK... if you read the Jaded NYer's blog then you know who Jack is...

OK enough of all the cute posing... a couple crazy ones...lol



I caught ol' boy checking out Shelly's ass...lol

After about a 6 purple hooters, a couple lemon drop shots and a couple cosmos...
it was a wrap for me

53 comments

12kyle December 21, 2008 at 12:24 PM

i'm coming to nyc...when it gets warm and we gotta hang out like this. looks like errybody had a good time.

lmao @ dude looking at shell's ass. cut him some slack, tho. he's a man...he's 'sposed to look! haaaa

Eb the Celeb December 21, 2008 at 12:48 PM

dej check your email... I sent you the info

Kryssy December 21, 2008 at 12:52 PM

um hmmm.... hands on the bootie, your girl's hand on your boobie... you aint reject sh*t. You're fired from the cause. LOL.
Seriously.. it loks like ya'll had a great time out.. and I LOVE your belt!!!

*B* Fab December 21, 2008 at 1:04 PM

looks like you all had mucho fun!! I heart those over the knee boots!!!

★TECHIE™★ December 21, 2008 at 1:40 PM

Look like ya'll ALL had a great time. Eb, dope outfit!

TECHIENYC.
TECHIE27.BLOGSPOT.COM

The Jaded NYer December 21, 2008 at 1:43 PM

I love it!!

That's right- none of the other bloggers in the other cities do it like WE do, 'cause NYC is where it's AT!!!!

These pics are fab... except the ones of me looking like I ate EVERYBODY'S dinner LOL!!!!

(I'm officially going back to the gym, 'cause this hot mess of a body has got to go!)

I had so much fun, y'all... til next time :D

PS- please thank Daniel for me; that was very sweet of him and he left before I could say a proper thank you. He's a gem!

DollFace December 21, 2008 at 2:06 PM

Heeeeeeeey!!! Now let's be honest...the only person rejecting their pussy was you!!! LOL

I had a great time (as always) and I WILL be back at the restaurant. Probably on Tuesday. That shrimp was fiyah!!!!

Miss Definitely Maybe December 21, 2008 at 2:20 PM

am jealous
you guys seem like you had so much fun
we ought to organise something similar this side of the pond

Eb the Celeb December 21, 2008 at 2:31 PM

@Dollface - No fo real no joke I am going back... I want that gumbo mess that Daniel had... them clams were sooooooooo good! That shrimp was soo on point too... I hate LES but I'll go there again for that!

Shelly Shell was on point with that pick for dinner

ShellyShell December 21, 2008 at 3:27 PM

I TOLD YOU THAT IT WOULD BE FIYAH!! I DON'T PLAY WITH MY FOOD! The seafood stew was off the hook! I got it last week!

For real tell Daniel thank you for dinner He bounced so quick. No one got a chance to say goodbye to him!!

You would put that crazy ass picture of me up! Damn!

One Ten December 21, 2008 at 3:39 PM

You ladies are looking great!! Looks like NY was the place to be if you're a blogger. I'm officially jealous.

But on a brighter note, I'm looking to do something similar for those in Detroit that blog...because we have yet to do anything. So I'm looking forward to that, and you just further inspired me.

Miss Toya December 21, 2008 at 4:26 PM

LOL @ the pic of the dude checking out the a$$. HA!

The F$%K it List December 21, 2008 at 8:14 PM

I wasn't rejecting NOTHING! Evident by my dancing last night on the dance floor.

And then when I get home..... Nuff said!

I really had a great time with you girls, we must do it again!

Darius T. Williams December 21, 2008 at 9:20 PM

Wait - but who's who? I don't know who any of these people are except for the jaded nyer...oh wow.

Um, and yea, I'd have been there with yall - I dont' care if it was all girls or not! hmph!

Eb the Celeb December 21, 2008 at 9:24 PM

@Darius- Queentobe, ShellyShell, Dollface, Jaded NYer, The F$%K it List and Jack... I think that's everybody... the other people aren't bloggers

Keith December 21, 2008 at 9:26 PM

Dollface and Jaded New Yorker were the only one's I recognized..who were the others?

Anyhoo..Come Wednesday,I'm going to be partying just like you guys..
Yall looked like you had a great time.

Feelin better now?

Eb the Celeb December 21, 2008 at 9:36 PM

@Keith - yes feeling much better... he still calls and texts and hits me on mypsace... and its so hard to ignore him... I'm trying to be strong... he must have thought I was playing when I said I didn't want to be his friend right now.

Myowne December 21, 2008 at 10:38 PM

You make me miss hanging out with my friends. It looked like you all had so much fun and you drink like I used to do so I would have probably fit right in. Love the outfit!

Oyin December 22, 2008 at 12:55 AM

girl you love having nothing but fun...I gotta hook up with you one day...and party like shit witcha girl....



nice pics
formally Kin'shar

A.J. Brown December 22, 2008 at 1:44 AM

Ya'll could have at least pretended to not be having such a good time in the pics! Lol! I will be pouting for the next two days since I missed out.
So Eb, how about a national "Reject My Pussy" tour? Next stop Chicago? Lol

Muze December 22, 2008 at 3:50 AM

looks like you had a blast.

but um, where is KB?

OneTen and i are going to try to organize a detroit one.

this makes me want to hop to.

lol.

NAVAL LANGA December 22, 2008 at 4:17 AM

I have read some of your posts. I would like to revisit, as I liked your writings.

If you like short stories and paintings, then a short visit to my blogs would be an interesting one.

And yes, If you wish to send flowers to your beloved, then do it through my sites.

Naval Langa
http://navallanga.blogspot.com/

Eb the Celeb December 22, 2008 at 7:59 AM

@AJ - My yearly Chi-town trip is in April... definitely going to paint the town red when I'm there

@Muze - IDK where that lil heffa was... she was invited though

The Brown Blogger December 22, 2008 at 8:55 AM

After seeing that, I'm just glad everyone made it home safely.

Just Jasmine December 22, 2008 at 9:37 AM

LOL at that last pic, that would be me...

You guys look like you had fun

MBB Founder and Editor Denene Millner December 22, 2008 at 11:07 AM

Ah, to be young, hot, and a resident of NYC. Thanks for sharing the memories... looked like fun times.

Miss Mika December 22, 2008 at 11:18 AM

Great pictures Eb... everyone looks fabulous and it looks like everyone had fun. And its been said already, but I will say it again.... those boots... too cute.

Dang, it seems like most of my favorite bloggers are on the east coast!

before the hype December 22, 2008 at 1:17 PM

Everyone looks great!
And it looks like you had fun.
I need one of those kind of days.
I can only wish until my finals are done. SMH
ooh & I'm im love w| your boots. LOL

1/3 December 22, 2008 at 1:42 PM

it looks like you all had fun. we need to have more blogger meet ups in the DMV area.

LMAO At the last pic. yup your were done lol

Pajnstl December 22, 2008 at 2:20 PM

Fun times fun times!

When you go to chicago you have to let me know. I'll make it a point to drive up for the weekend.

Nina December 22, 2008 at 6:26 PM

great pics!!!

next time i will be there!

CapCity December 22, 2008 at 8:07 PM

As always U are the hotness - Li'l Blog-Sistah, Eb. Thanx 4 the invite, too!

Have a happy holler-day!

Fluff The Artist December 22, 2008 at 10:38 PM

LOVE your outfit girl! The party looks swank! Hope it was great :D

Jewelry Rockstar December 23, 2008 at 8:19 AM

Fun. fun times! Since he treated everyone, I'll allow the brief moment of acknowledging the P*ssy. Looks like old girl in the pink scarf acknowledged hers too, she was slathered all over keyboarder. Looks like you all had an absolute blast, and you certainly deserve it.

Miss B December 23, 2008 at 9:46 AM

Looks like FUN times!!! I need to make a trip up there to hang with you ladies!!!

Sexxy Luv December 23, 2008 at 12:51 PM

the last picture of you is my fav! lmao!

it's a must that you wait until May to visit the Chi, that is when the blogger meet up is being held and i have to meet you!!!! lol

A Go Bytch December 23, 2008 at 1:14 PM

EB...see that's not right. I could see me posted in these pics somewhere...hmm that's an idea..Hello photo shop! LOL

and that purple and red is bad on my old eyes lady!

Go b.

RealHustla December 23, 2008 at 6:30 PM

Bookie Bear was in heaven and was just showing his appreciation, LOL.

Tuotierugif >^..^<© December 23, 2008 at 10:10 PM

your boy dan sounds like my type of man! lol ;)

spchrist December 24, 2008 at 3:01 AM

Looks like ya'll had fun. I only knew a few people in the pics.

ill;kinda December 26, 2008 at 11:16 AM

well isn't he just the perfect man . He paid for everything ? Without having to be asked ?

Oh he is sweet ! LOL

You look really nice in the photos ! Looks like you had a lot of fun :)

CJ December 27, 2008 at 10:20 AM

Im extra late but thanks again for the invite had a BLAST:)

JACK December 31, 2008 at 12:45 PM

I'm behind in my reading!!! Chile, you was a HOT mess. LMAO. And if jaded is going ot the gym I'm tanning now. I HATE flash photography - ugh.

Help keep this site up and running


and be sure to follow @thegirthpodcast instagram for hilarious sex memes and on twitter episode highlights and daily sex articles.

My Renaissance People aka Blog Subscribers